zaterdag 21 januari 2012

picknick


Goede morgen allemaal,

Ik heb nog even tijd voor ik naar school vertrek dus ik dacht ‘Ik post nog maar eens een leuk verhaaltje’. Ik wil iets schrijven over afgelopen zondag. (15-01-2012) Zondagnamiddag is onze vrije dag en Sumi en ik hadden het plan om te gaan picknicken. Dus we namen wat eten (cake, ijs, drinken,…) mee en gingen op weg. Sumi wist een mooi plekje (zie foto: Echt prachtig!) en daar wandelde we dus naartoe. Natuurlijk had ik geen schoenen aan en moesten we door de jungle :p Maar we kwamen veilig en wel aan. We hadden een heel gezellige namiddag van eten, praten, zwemmen,… Toen het rond 4 uur hard begon te regenen zijn we maar snel terug gegaan. Maar eens terug aan TC dachten we ‘We zijn toch al nat (van het zwemmen) dus waarom zouden we nu al naar binnen gaan’ En toen zijn we nog wat gaan voetballen in de regen. Super leuk met de modder, lekker vuil en daarna een gelukkig een goede douche Echt een geslaagde namiddag! Buiten een klein ongelukje Tijdens het voetballen viel ik en mijn benen staan nu vol krassen en ik heb een diepe snee in mijn hand. Maar dat geneest wel weer en ik vind het toch nog steeds een super dag.

Hieronder vind je enkele foto’s:

Het riviertje waar we naartoe gingen. Echt jungle :D


Lekker zelfgemaakte chocoladeijs eten.

1 opmerking:

  1. gelukkige verjaardaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!:D uIT aNTWERPEN(ESTHER & CO)

    BeantwoordenVerwijderen