dinsdag 27 december 2011

de feestdagen in de volle zon

Hallo allemaal,

eindelijk heb ik het nog eens tot de computerkamer gehaald en heb ik een (heel klein) beetje tijd voor een kort berichtje over de feestdagen.

Ik heb echt al een zalig Kerstfeest achter de rug. Ik ben twee dagen met een goeie vrienden met motors naar dichtbijzijnde dorpjes gegaan om daar Kerst te vieren. Dat betekent dat je op een namiddag in zo'n 6 tot 8 huizen gaat eten!! Het is heel gezellig en iedereen is helemaal in de feeststemming. Het is wel niet zo goed voor je maag :p Ik heb hier in het dorp natuurlijk ook kerst gevierd. We hadden een mooie kerstdienst, de kinderen kregen leuke cadeautjes, met de Westerse mensen en leiders hadden we een kerstlunch met westers eten, ... Het is echt heel gezellig! Nieuwjaar moet nog komen maar ook dat zal wel leuk zijn :D

Voor de rest gaat het hier goed. Ik ben nog steeds heel blij dat ik hier ben en heb helemaal geen last van heimwee. Ik ben wel heel moe. Doordat we nu bij de feestdagen zoveel weggaan en daarnaast ook nog moeten werken en de kinderen niet naar school gaan, (en dus meer aandacht nodig hebben :D) heb ik bijna geen rust en ga ik elke avond kei laat slapen. Het is natuurlijk wel mijn eigen schuld want ik moet niet al die dingen doen, maar ik wil het zo graag :D Na de feestdagen ga ik dus wel echt veeeeeel moeten bijslapen. Maar dat komt ook wel weer goed.

Voorlopig werk ik in de bibliotheek en help ik bij het vakantieprogramma voor de kinderen. Het is bijna geregeld dat ik in asrama 3 kan gaan wonen en ik ga na de vakantie ook terug lesgeven. Dus ik vind mijn plaatsje hier weer wel en hou jullie op de hoogte.

Nu moet ik weer verder want mijn vriendinnen van het roze huis wachten op mij.

Dank jullie voor al jullie mailtjes, berichtjes, gebeden,...

Groetjes Liesje

SELAMAT HARI NATAL DAN TAHUN BARU!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten