dinsdag 6 december 2011

berichtje op de luchthaven

Dag Bloglezers,

Hier is dan mijn eerste berichtje vanaf de andere kant van de wereld. Ik zit nu op de luchthaven en heb de eerste vlucht van 12 uur achter de rug. Nu moet ik 7 uur wachten en dan weer een paar uurtjes in de vlieger. En dan ben ik in Kuching. Aangezien ik hier lang moet wachten, kan ik mijn berichtje al typen maar wanneer ik het ga kunnen posten, dat is weer iets anders…
Ik zal beginnen bij het begin:
Maandag, koffer maken. Oojee!! Dat was echt hectisch!! 20 kilo voor 5 jaar!! Dat gaat toch niet! Als ik een weekje wegga, neem ik meer mee. Dus het was een dagje van inladen, wegen, uitlagen, en weer alles erin en wegen en weer alles eruit en uiteindelijk toch niets thuislaten. Mijn koffer woog nog teveel maar ze zeiden er niets van, waarschijnlijk omdat ik zo lief lachte ;)
Ik moet seffes nog één keer door de controle en hoop dat ze ook daar niet moeilijk doen.
Dinsdag, sinterklaas en vertrekdag. Van de sint heb ik niets gemerkt. Die dacht waarschijnlijk dat ik al in Borneo was. Maar de vertrekdag… om half 5 ging mijn wekker maar opstaan zat er nog niet in :p Laatste keer in mijn eigen bedje, laatste keer slapen met een dikke deken. Uiteindelijk toch maar opgestaan op de vlieger gestapt. (met de normale reutemeteut ertussen natuurlijk)
Tot nu toe ging alles vlot en heb ik nergens problemen gehad. Ik ben wel al moe want ik was omsingeld door kinderen op het vliegtuig :D Slapen zat er dus niet echt in. Hopelijk kan ik straks in Kuching vroeg gaan slapen en zo een jetlag voorkomen.

Voor de rest dus nog niet echt veel spannende avonturen gehad. Veel stilgezeten en gewacht. 
Ik ga eens afsluiten want ik moet seffes nog een vliegtuig halen.
Tot de volgende

Grtjs Liesje.

2 opmerkingen:

  1. Nu ben ik dus veilig in Kuching aangekomen. Lekker warm en het regent pijpenstelen. Home sweet home :p
    Morgen naar de ambassade en vrijdag naar LWV :D Joepie!!
    Sorry voor alle verschillende lettertypes maar dat wil nog niet goed lukke :p
    xx Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag liesje ik ben blij te horen dat je veilig bent aangekomen nog veei plezier daar
    grtjs Esther

    BeantwoordenVerwijderen