vrijdag 9 december 2011

nu in Indonesië

Hallo daar,
Nog eens wat nieuws… Ik ben veilig en wel aangekomen in LVW. (gisteren om 10 uur ’s avonds na een lange rit!!) Het is heel gezellig hier. Iedereen herkent mij nog en ze zijn kei blij mij te zien. (en ik hen natuurlijk ook) Ik heb vandaag een dagje vrij en geniet ervan om hier rond te wandelen en te zien wat veranderd is en wat nog juist hetzelfde is. Ik voel me hier al weer helemaal goed. Voorlopig slaap ik in de gastenkamers met een meisje van Nederland maar waar ik uiteindelijk terecht ga komen weet ik nog niet.. We zien wel :D Ik heb het dus naar mijn zin :D

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen Liesje:)!
    Je schrijft heel vlot en ik kan me wel n beetje voor stellen hoe het daar moet zijn:)
    Geniet ervan!
    Ik kijk al uit nr je volgende blogstukje:) xx
    Knuf, Astrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Liesje, super dat je je al helemaal thuis voelt terug! Dat doet me goed om te horen! Zo voel ik me hier toch ook wat geluukig met je vertrek omdat jij daar gelukkig bent! :) We zitten hier vollop in de examens, Pfoeee! Geniet ervan om terug daar te zijn! Ik bid voor je! En denk heeeeeel veel aan je!
    Heel veel liefs, Goele

    BeantwoordenVerwijderen