vrijdag 3 februari 2012

fototjes

Hieronder vinden jullie nog wat fototjes uit Borneo :D


De avond voor mijn verjaardag girlnight in Rumah Pink met lekkere cake en een filmpje :D


Mijn verjaardagstaart op mijn verjaardagsfeestje met de mijn asrama :D (staat daar nu een twee voor mijn leeftijd!!! :o)



De twee eregasten en mijn twee beste vrienden hier Sumi en Santo.


Mijn 55 verjaardagskaartjes. Ondertussen heb ik er al meer dan 60 gekregen. (en nog steeds geen uit BelgiĆ«)


Mijn asrama. Asrama biru of ook wel asrama tiga (3) genoemd.


Uitzicht vanaf het terras van de asrama.


Close-up van de asrama.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lies,
    kreeg vandaag je 2de nieuwsbrief. Was zeer nieuwsgierig naar je! Was dan ook blij te lezen en te zien dat alles goed ging.
    Nog Hartelijk Gefeliciteerd met je (ja ja) 20ste verjaardag! Het gaat nu vanzelf sneller ;-D
    Blijf dicht bij God wandelen want alleen daar kan je veilig wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Timmie van Diepen17 februari 2012 om 07:26

    Dag Lies,

    Mijn naam is Timmie van Diepen, ik ben journalist bij het Belang van Limburg. Zoals je misschien wel weet voeren wij elke week Limburgers op die in het buitenland vertoeven (Limburger&Wereldburge), en jouw verhaal leek ons interessant.
    Zou je mij even kunnen laten weten op welk telefoonnummer jij bereikbaar bent? Je kan mij mailen op tvandiepen@concentra.be.

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen