donderdag 21 maart 2013

Nog wat nieuws

Hallootjes allemaal,
 
hier nog maar eens een berichtje. Het is ondertussen al maart en mijn laatste berichtje was over nieuwjaar!! Schandalig toch :p
 
Hier gaat alles heel goed. Alles gaat gewoon zijn gangetje en daardoor heb ik niet zoveel spannende dingen te vertellen. Gewoon het dagelijkse leven in de jungle.
 
Ik post dit berichtje om jullie te laten weten dat ik geen Facebook meer heb... Om veiligheidsredenen hebben we in het dorp geen toegang meer tot Facebook. Als ik in Kuching ben, kan ik er misschien wel nog op en wat foto's posten maar voorlopig moet ik het meeste maar proberen te doen via mijn blog en mijn Email. Hopelijk is dit een motivatie om wat meer op mijn blog te schrijven maar daar ben ik niet zo zeker van :D
 
Ik zal nu al een leuk verhaaltje vertellen... Deze maand (maart) was het Santo zijn verjaardag. Ik had een plannetje gemaakt om een verassingsfeestje voor hem te houden. Met een paar van zijn beste vrienden besloten we om naar de rivier te trekken en daar taart te eten en dan gewoon een gezellige tijd te hebben zonder constant energieke kinderen rond ons te hebben hangen. Maar een feestje met taart betekende wel dat ik taart moest bakken... taart bakken met de beperkte dingen die ik hier voor handen heb. Ik ging dus vol goede moed met mijn brommer naar het 'stadje' hier in de buurt om op zoek te gaan naar alles wat ik nodig had. Missie 1: geslaagd. Missie 2: iemand zoeken met een oven die ik mag gebruiken en de taart bakken... Gelukkig was dat uiteindelijk ook geluk.
Ik maakte lekkere chocoladetaart en cupcakes.
 
Op Santo's verjaardag trokken we na school naar de rivier. Zijn vrienden gingen eerst en dan zou ik met hem nakomen. Hij was heel verast en had helemaal niets verwacht. We hadden een heel gezellige namiddag, aten lekkere taart en genoten van de rust. En iedereen zei dat de taart heel geslaagd was dus die is voor herhaling vatbaar :D
 
Ik zal eens kijken of ik wat fototjes kan vinden...
 
Junglegroetjes
Liesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten