vrijdag 9 maart 2012

Even een update

Hoj lieve mensen,

hier nog eens een berichtje uit de jungle. Sorry dat het al weer een tijdje geleden is maar zoals jullie ondertussen al door hebben, is het hier vrij druk. En de routine zit er op het moment ook in dus ik heb niet veel spannende dingen te vertellen.

Alles gaat hier een beetje zijn gangetje. Elke weekdag ben ik in school. Daarna ga ik naar de bib en heb een of andere meeting ofzo... In de asrama gaat het ook allemaal goed. Michael en Ratna maken het ook goed. Er gebeurt niet zo veel speciaals maar ik heb gewoon een leuke tijd hier. Het 'normale' leven hier is meestal al spannend genoeg. We hebben de laatste weken ook veel regen gehad maar dat is niet zo erg. Lekker fris (soms zelfs koud, 25 grade ofzo ;))

Dus geen spectaculaire verhalen deze keer. Maar het al gewoon een wonder dat we beschermd worden tegen slangen, schorpioenen en alle andere junglegevaren die hier elke dag op de loer liggen. Er gebeuren hier uitzonderlijk weinig ongelukken! Zelfs het dagelijkse leven zit hier boordevol wonderen.

Maar ik ga eens afsluiten. Tot snel.
(nog 22 maanden en dan kom ik misschien wel eens op bezoek ;))

Groetjes





Helemaal nat van de regen maar gelukkig scheen de zon dus niet te koud :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten